FC Vysočina se fanouškům omluvila za první domácí utkání s SK Sigma Olomouc B. Reagovala tak na četné stížnosti návštěvníků stadionu, kteří si stěžovali na teplé pivo, nekonečně fronty, nefungující ozvučení, nepořádek na stadionu, chybějící klobásy a zvýšené vstupné. Zároveň vyzvala případné zájemce k setkání, na kterém bude představena vize a strategie celého klubu, rovněž bude prostor pro názory a otázky z řad veřejnosti.
„V nejlepších letech je klub schopen najímat technickou podporu, kvalitní a dostatečnou údržbu, ovšem v posledních letech toto není ekonomicky možné. Nyní jsme v bodě, kdy začínáme a postupně obnovujeme to, co fungovalo a může dlouhodobě fungovat. Mezi velký úspěch považujeme návrat, byť částečný, Miroslava Fukse, kterého vnímáme jako osobnost jihlavského fotbalu, a to nejen jako srdcaře, ovšem i jako odborníka na sportovní PR. Nefunkční ozvučení je výzvou pro technický úsek, stejně jako vytvořit dostatečné kapacity pro kvalitní úklid a údržbu stadionu, které jsou nyní zajišťovány velmi omezeným počtem lidí,“ uvádí na webových stránkách Kateřina Vašků, zástupce marketingového oddělení FC Vysočina.
K problémům s občerstvením dále dodává: „V minulosti byly narušeny partnerské vztahy, komplikované i nevypořádáním finančních prostředků. To vyžaduje komunikaci vedoucí k jejich narovnání. Proto v tuto chvíli nejsou dřevěné gastro provozy využívány. Dalším provizorním poskytovatelem gastro nabídky je DUKLA CATERING, který podle dostupných informací provozuje stánek se ztrátou, proto rozšiřování není na pořadu dne. Další cesta je oslovit akcionáře Pivovar Ježek. Jednání se vyvíjí velmi slibně, mezitím FC Vysočina provozuje doplňkový prodej piva i limonád sama. Což je ovšem nad naše síly, a to jste v pátek pocítili. Pozitivním obratem je však to, že díky vám se ozvali tři potenciální provozovatelé gastro stánků, protože jim osud klubu a domácích utkání není lhostejný. A také jednání s majitelem dřevěných gastro provozů dostává zcela nový rozměr“.
Zdroj a foto: www.fcvysocina.cz